Een degelijke opleiding is vooreerst noodzakelijk om uw kassasysteem ten volle te kunnen benutten waarvoor u het gekocht heeft: snelheid, organisatie en controle.
Indien u dus bij de installatie niet alle informatie volledig in u heeft kunnen opnemen, aarzel dan niet om ons te contacteren voor extra uitleg, opleiding, aanpassingen. We komen graag opnieuw bij u langs.
Sinds 1981 werken we dagelijks aan een verbetering van onze naverkoopdienst. We zijn 7 dagen op 7 bereikbaar om u te ondersteunen in uw dagdagelijkse organisatie. Onze uitgebreide technische dienst staat bekend om zijn korte interventietijden. Daar zijn we trots op!
Hebt u een dringende technische vraag of behoefte aan onmiddellijke bijstand?
Bel dan 7/7 naar 013/555.130 (klanten zonder support-overeenkomst zullen hiervoor mogelijk een factuur ontvangen cfr. geldende uurtarieven).
Zijn er niet dringende technische of administratieve vragen?
Hebt u een vraag over uw bestelling, factuur, …?
Vul dan het contactformulier hierlangs in.
Technische dienst: Mario – Kurt – Charly – Dimitri – Jelle
Administratie: Kirsten – Annemie – Bouchra – Pieter-Jan
zullen dan contact met u opnemen.
Open van maandag t.e.m. vrijdag van 09:00 – 17:00
(Bij voorkeur op afspraak)
Showroom zaterdag en zondag gesloten.
Klanten met support -overeenkomst: technische dienst 7/7 bereikbaar op 013/55 51 30
Klanten zonder support-overeenkomst zullen hiervoor mogelijk een factuur ontvangen cfr. geldende uurtarieven.